piątek, 15 stycznia 2021

Przewodni motyw, spójny przekaz



Reklama to często droga rzecz. Właściwie nigdy nie jest ona za darmo, w najlepszym wypadku i tak musi być poświęcona jakaś praca. Dlatego warto dobrze zaprojektować reklamę, tak by środki wydatkowane nie były wyrzucone w błoto.

Aby reklama była skuteczna musi być spełniona grupa warunków. Poniżej omówione zostaną dwa, dotyczące przekazu reklamowego.

Motyw przewodni

Przekaz reklamowy powinien mieć motyw przewodni, coś co skupi uwagę odbiorców. Motywem przewodnim może być hasło. Może nim też być element niewerbalny: maskotka, postać, może jakiś gadżet. Często jest to hasło plus właśnie element niewerbalny. 

Spójny przekaz

Przekaz powinien być spójny. Wszystkie treści w nim zawarte powinny skupić uwagę odbiorcy na istotnych elementach oferty, nie rozpraszać go jakimiś szczegółami lub innymi wątkami.

-------

Przekaz reklamowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.