Pomimo tego, iż twoja firma oferuje naprawdę znakomite usługi albo produkuje takie towary, jakich nigdy wcześniej nie było na rynku, dalej nie umiesz jej spopularyzować i sprawić, by mówili o niej dosłownie wszyscy albo by przynajmniej ktokolwiek dowiedział się o jej istnieniu? Najprawdopodobniej podczas tworzenia działalności zapomniałeś o jednej ważnej sprawie. A jest nią oczywiście reklama internetowa. Dobry produkt czy świetna oferta to jedno, ale nikt nie będzie z tobą współpracować, jeżeli nikt nie będzie w stanie poznać twojej firmy. Tym razem, zamiast po raz setny udoskonalać swoje produkty, skoncentruj się w pełni na samym marketingu. Nierzadko bywa on ważniejszy nawet od oferty towarów. Dobra reklama potrafi sprzedać wszystko. Świetnym na to dowodem są... zwykłe kamienie. Swego czasu pewien człowiek zaczął je sprzedawać pod postacią domowych zwierzaczków, które miały mieć tę przewagę nad psiakami czy kotami, że nie wypróżniały się, nie potrzebowały spacerów i nigdy nie marudziły. Mężczyzna zarobił na tym mnóstwo pieniędzy. Jak sam widzisz, siła tkwi właśnie w umiejętnej sprzedaży produktów, a nie w samych produktach.
Czas obmyślić swoją własną strategię działania. Nigdy nie próbuj nawet działać bezmyślnie i bez żadnego planu. Reklama w Internecie musi być dobrze zorganizowana. Na samym początku, zanim jeszcze zaczniesz z nią kombinować, ustal swoją grupę docelową. Pomyśl, do kogo chciałbyś trafić ze swoimi produktami lub usługami. Twoją grupą docelową nie mogą być wszyscy, bo jeśli spróbujesz dopasować reklamę do każdego człowieka żyjącego na tej ziemi, w rzeczywistości nie trafisz z nią do nikogo. Najpierw wybierz swoich konkretnych odbiorców. Następnie stwórz w biurze burzę mózgów i razem z pracownikami zastanówcie się nad tym, jaka reklama w Internecie zadziałałaby na waszą grupę docelową. Możecie oczywiście testować różne narzędzia i metody marketingowe. Nawet nie powinieneś ograniczać się wyłącznie do jednej wersji reklamy.
------------------------------------------
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.